فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.

فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.
BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا شامل محصولات لایف استایل و اکسسوری ولوازم یدکی و دیگر محصولات با تنوعی بی‌نظیر درBB shop عرضه می‏‏‏‌شوند.کاربران و مشتریان BB shopمی‏‏‌توانند با حق انتخاب در همه گرو های محصولی این دو برند و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت BB shop را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری BB shop ست.
BB shop دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

یکی از اولویت‌های BB shop ، ارایه مشاوره در زمینه های مختلف محصولی این دو برند به مشتریان عزیز می باشد
که در این راستا کارشناسان فروش و متخصصان آماده پاسخگویی در هر زمان به مشتریان عزیز می باشند.

مجموعه BBSHOP فعالیت خود را از سال 1350 با واردات خودرو های بی ام و-مرسدس بنز از کشور آلمان آغاز
کرد و بعد از آن جز اولین مجموعه هایی بود که به واردات کلیه محصولات مرتبط به این دو برند در دو گروه لوازم یدکی
وقطعات و محصولات لایف استایل و اکسسوری کرد و هم اکنون محصولات خود را در شعبات خود به مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

یکی دیگر از رویکرد هایBBSHOP تعامل با بهترین تامیین کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این کالاها می باشد ، تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت مناسب با کیفیت اورجینال و خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های BBSHOP محسوب می‌شود
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت BBSHOP و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در BBSHOP بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل می‌آورند تا با ارائه خدماتی شایسته ، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که BBSHOP در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از شعبات مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

طبقه بندی موضوعی

تاریخچه شرکت بنز

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

 دو شخصیت اصلی و پایه‌گذار بنز، یعنی گاتلیب دیملر (Gottlieb Daimler) و کارل بنز (Karl Benz) هر دو در سال 1880 موفق به اختراع یک موتور پرسرعت شده بودند.

دیملر با شریکش ویلهلم می‌باخ (Wilhelm MayBach) کار می‌کرد تا موتورهای گازوییلی مدرن را توسعه دهد و  در همان دوران کارل بنز تکنولوژی موتور 4 مرحله‌ای دوچرخه را به پایان رساند و مایل بود تا آن را روی اتومبیل‌ها پیاده‌کند.

در نهایت کارل بنز شرکت Benz & Co Rheinische Gasmotoren-Fabrik را در سال 1883 تاسیس کرد که بیشتر Benz & Cieشناخته می‌شد. دیملر هم به همراه می‌باخ در سال 1890 شرکت DMG را تاسیس کردند. دیملر 4 سال بعد درگذشت و می‌باخ هم تا سال 1907 زنده بود و این شرکت را اداره می‌کرد.

در دوران جنگ جهانی اول و بعد از آن هر دو شرکت دوران بدی داشتند و تقریبا به حالت تعطیلی کشیده شدند و در سال 1924 مالکان این دو شرکت برای یک قرن قرارداد شراکت بستند و Daimler-Benz متولد شد و پروژه مرسدس بنز کلید خورد.

دیملر-بنز که در نهایت به دلیل زحمات کارل بنز همان مرسدس بنز نام گرفت در جریان جنگ جهانی دوم بیشتر فعالیت نظامی داشت و به تولید کامیون و وسایل نقلیه جنگی می‌پرداخت. با این حال مجددا دچار مشکل شد و مدت‌ها در آلمان از اسیرها و زندانی‌ها برای فرایند تولید این ماشین‌های جنگی استفاده می‌شد و خود شرکت هم رابطه‌اش را با نازی‌ها انکار نمی‌کرد و تا همین الان هم حتی در سایت مرسدس بنز نیز به همکاری این برند با نازی‌ها اشاره شده است.

بعد از جنگ جهانی دوم حالا دوباره بنز می‌توانست بر جهان خودروها حکومت کند و این بار با رویکردی کاملا متفاوت توانست از دل آلمانی که اقتصادش نابود شده بود زنده بیرون بیاید و رکورد فروش خودرو را در یک سال بشکند و در همین حین بازار جهانی را هم قبضه کرد و از تمام رقبای خود پیشی گرفت. یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت آن‌ها این بود که توانستند راهی به بازار مصرف‌گرای آمریکا پیدا کنند و باز هم رکوردها را جابجا کردند.

تولید و فروش خودروهای لوکس هم در سال 1955 وارد استراتژی کاری این شرکت شد و مرسدس بنز 300 اس ال، فروش بالایی در آن زمان کسب کرد. بحران نفت در سال 1973 مجددا صنعت خودروسازی را دچار مشکل کرد و شرکت مرسدس بنز هم از این قاعده مستثنا نبود. اما آن‌ها باز رویکردی هوشمندانه در پیش گرفتند و به جای تن دادن به بحران، خودروهایی با مصرف سوخت بسیار پایین تولید کردند و این بحران مجددا تبدیل به یک فرصت عالی برای آن‌ها شد و توانستند موفق از آن‌ بیرون بیایند. حالا یک قرن از تشکیل برند بنز گذشته و همچنان پیشتاز رقابت با برندهای معروف است.

آرم بنز در طول این یک قرن 9 بار تغییر کرده است و یا به اصطلاح دقیق‌تر Rebranding شده است. تغییرات لوگو را می‌توانید در عکس پایین مشاهده کنید

منبع: فروشگاه آنلاین قطعات جانبی بنز بی بی شاپ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی