فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.

فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.
BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا شامل محصولات لایف استایل و اکسسوری ولوازم یدکی و دیگر محصولات با تنوعی بی‌نظیر درBB shop عرضه می‏‏‏‌شوند.کاربران و مشتریان BB shopمی‏‏‌توانند با حق انتخاب در همه گرو های محصولی این دو برند و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت BB shop را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری BB shop ست.
BB shop دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

یکی از اولویت‌های BB shop ، ارایه مشاوره در زمینه های مختلف محصولی این دو برند به مشتریان عزیز می باشد
که در این راستا کارشناسان فروش و متخصصان آماده پاسخگویی در هر زمان به مشتریان عزیز می باشند.

مجموعه BBSHOP فعالیت خود را از سال 1350 با واردات خودرو های بی ام و-مرسدس بنز از کشور آلمان آغاز
کرد و بعد از آن جز اولین مجموعه هایی بود که به واردات کلیه محصولات مرتبط به این دو برند در دو گروه لوازم یدکی
وقطعات و محصولات لایف استایل و اکسسوری کرد و هم اکنون محصولات خود را در شعبات خود به مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

یکی دیگر از رویکرد هایBBSHOP تعامل با بهترین تامیین کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این کالاها می باشد ، تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت مناسب با کیفیت اورجینال و خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های BBSHOP محسوب می‌شود
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت BBSHOP و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در BBSHOP بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل می‌آورند تا با ارائه خدماتی شایسته ، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که BBSHOP در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از شعبات مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

طبقه بندی موضوعی

تعویض روغن موتور بنز و بی ام و

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

قطعا رایج‌ترین، معروف‌ترین و قطعا مهم‌ترین سرویس دوره‌ای خودرو، تعویض روغن موتور است. موتور ماشین همانند قلب در بدن انسان است. بدون قلب بدن یک ثانیه هم حیات ندارد و موتور خودرو نیز از این قاعده مثتثنی نیست. همانطور که خون در قلب جریان دارد، روغن موتور داخل بدنه موتور می‌گردد. اگر خون ما دچار لختگی شود، قلب از کار می‌ایستد و ما دچار سکته قلبی خواهیم شد. سکته در برخی موارد باعث مرگ نیز می‌تواند شود.

صافی و کیفیت روغن داخل موتور نیز اهمیتی کمتر از خون داخل رگ‌های ما ندارد. روغن موتور باعث جذب گرمای بالای موتور شده و اجازه نمی‌دهد که قطعات مختلف در حین حرکت به یکدیگر آسیب بزنند. خاصیت روانی روغن و جذب گرمای آن است که باعث حفظ سلامت موتور شما می‌شوند. بعد از گذشت مدتی معیین که روغن داخل موتور کار کرد، خاصیت گرمایی و روانی اولیه خود را از دست می‌دهد. این مساله یا باعث می‌شود که روغن یاتاق خودرو که داخل روغن غوطه‌ور است، به سرعت داغ شده و به اصطلاح سرخ شود. در این حالات است که یاتاق‌های موتور دچار مشکل شده و موتور از حرکت می‌ایستد.

از طرف دیگر روغن نامرغوب یا با کیفیت پایین می‌تواند باعث عبور روغن از رینگ پیستون و ایجاد روغن‌سوزی شود. در حال حاضر هزینه تعمیر موتور و باز کردن آن بسیار بسیار زیاد است و در مورد خودرو‌های خارجی لوکس همانند بنز و بی ام و، این هزینه واقعا کمر شکن است.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی ساخت موتور و همچنین تکنولوژی روز مورد استفاده قرار گرفته در روغن‌های موتور، باید در فواصل کوتاه‌تری روغن موتور خود را تعویض کنید. حتی اگر خودروی شما اصلا حرکت نمی‌کند و شاید در مدت زمان طولانی باز هم به میزان کیلومتر تعیین شده نرسیده باشد، باز هم امکان تهنشین شدن رسوبات روغن و آسیب به موتور وجود دارد.

در نتیجه بر اساس توصیه متخصصان خودرو، روغن را باید بین 4000 تا 7000 کیلومتر تعویض کرد. در مورد خودرو‌های لوکس خارجی همانند بنز و بی ام و، بهتر است بعد از 2000 کیلومتر روغن موتور را عوض کنید. البته این عدد با در نظر گرفتن پارامتر‌های مختلف کمتر می‌شود.

به عنوان مثال اگر در دوره مورد نظر، به مدت زیادی در ترافیک‌های سنگین بوده‌اید، این رقم کمتر شده و در مورد موتور‌های حساس ترجیحا بعد از 1500 کیلومتر روغن موتور خود را باید تعویض کنید. از طرف دیگر اگر به اصطلاح خیلی تخت گاز رانندگی می‌کنید، این یعنی دمای موتور همیشه بالا است. به همین دلیل در این طور موارد نیز باید روغن موتور خود را سریع‌تر عوض کنید.

مدت زمانی که روغن موتور داخل خودرو مانده است را نیز باید در نظر بگیرید. حتی بهترین روغن موتور‌ها را نیز باید بعد از چهار ماه عوض کنید. این حتی در مواردی که طی این چهار ماه خودرو 1 کیلومتر هم حرکت نکرده صدق می‌کند. بعد از چهار ماه معمولا روغن در موتور رسوب کرده و دچار مشکل می‌کند.

شاید تصور کنید که با قیمت‌های بالای این روز‌ها، هزینه تعویض روغن بنز و بی ام و بسیار بالا است. از طرف دیگر شاید حتی اگر با روغن خود 10 هزار کیلومتر هم که حرکت کنید، در لحظه متوجه هیچ تفاوتی نشوید. این دو مساله شاید باعث شود که تصور کنید این‌ها تنها تبلیغات شرکت‌های ساخت روغن است و هیچ نیازی به تعویض دوره‌ای و سریع روغن موتور نیست. اما بعد از گذشت مدتی طولانی، شاید در حدود 1 تا 2 سال، ممکن است مجبور به تعمیر اساسی موتور شوید. آن موقع است که متوجه خواهید شد که این‌ها اصلا تبلیغ نبوده و هزینه تعویض روغن نیز در مقابل با این هزینه‌ها اصلا زیاد نیست!

 

تعویض روغن بی ام و توسط تعمیرکاران BBSHOP

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی