فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.

فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.
BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا شامل محصولات لایف استایل و اکسسوری ولوازم یدکی و دیگر محصولات با تنوعی بی‌نظیر درBB shop عرضه می‏‏‏‌شوند.کاربران و مشتریان BB shopمی‏‏‌توانند با حق انتخاب در همه گرو های محصولی این دو برند و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت BB shop را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری BB shop ست.
BB shop دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

یکی از اولویت‌های BB shop ، ارایه مشاوره در زمینه های مختلف محصولی این دو برند به مشتریان عزیز می باشد
که در این راستا کارشناسان فروش و متخصصان آماده پاسخگویی در هر زمان به مشتریان عزیز می باشند.

مجموعه BBSHOP فعالیت خود را از سال 1350 با واردات خودرو های بی ام و-مرسدس بنز از کشور آلمان آغاز
کرد و بعد از آن جز اولین مجموعه هایی بود که به واردات کلیه محصولات مرتبط به این دو برند در دو گروه لوازم یدکی
وقطعات و محصولات لایف استایل و اکسسوری کرد و هم اکنون محصولات خود را در شعبات خود به مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

یکی دیگر از رویکرد هایBBSHOP تعامل با بهترین تامیین کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این کالاها می باشد ، تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت مناسب با کیفیت اورجینال و خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های BBSHOP محسوب می‌شود
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت BBSHOP و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در BBSHOP بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل می‌آورند تا با ارائه خدماتی شایسته ، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که BBSHOP در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از شعبات مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بارانی مردانه بنز Mercedes-Benz مناسب برای آقایان خوش پوش می‌باشد . برای گرم نگه داشتن گردن و جلوگیری از ورود سرما این بارانی دارای یقه ایستاده و کلاه است که کلاه جمع و در یقه قرار می‌گیرد . بیرون آن دو جیب زیپی ضد آب وجود دارد که در عین کاربردی بودن از دستان شما در برابر سرما محافظت می‌کند . سر آستین ها چسبی هستند تا مچ دست به اندازه دلخواه تنظیم شود . در قسمت پایین آن بند­هایی بست دار برای اندازه کردن عرض آن تعبیه شده است . این محصول ضد باد و آب می‌باشد و از شما در برابر آنها محافظت می‌کند . برای باز و بسته کردن آن زیپی در قسمت جلو تعبیه شده است . این بارانی دارای قابلیت چرخش هوا بوده که باعث راحتی بیشتر می‌شود . در این محصول درز­های شانه­ ها به هم وصل هستند همچنین ژاکت جدا و جمع می‌­شود در یک جیب زیپ دار در پشت قرار می‌گیرد و با آن یک کیف نیز تحویل داده می‌شود . آرم نوشتۀ مرسدس بنز به رنگ سفید سمت چپ حک شده است . این محصول از پلی استر ساخته شده است .

 

جنس : پلی استر

رنگ : مشکی

 




لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ژاکت زنانه گلف اسپرت بی ام و BMW نرم و لطیف بوده و شما را گرم نگه می دارد همچنین حالت ارتجاعی پارچه آن موجب می‌شود که تن پوش بسیار عالی و حداکثر آزادی حرکت را بدهد . اینژاکت دارای ظاهری زیبا و جذابی می‌باشد که بر روی زیپ، شانه و آستین‌های آن جزییاتی کار شده است . ناحیه شانه بدون درز است و تعداد بسیاری درزهای مسطح روی آن وجود دارند . سرآستین ها کشدار می‌باشند و همچنین پایین ژاکت تنظیم کننده‌های کشدار با بست برای دور کمر قرار دارند . بیرون آن دو جیب زیپدار وجود دارد که در عین کاربردی بودن از دستان شما در برابر سرما محافظت می‌کنند . آرم نوشتاری BMW golfsport روی آستین چپ و لوگوی بی ام و پشت ژاکت حک شده است و دارای جزئیاتی به رنگ سبز و آبی می‌باشد . این محصول از پلی استر ساخته شده است .

 

جنس : پلی استر

رنگ : سفید  



لوازم جانبی بنز وبی ام وبی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ژاکت زنانه مشکی طوسی بی ام و BMW i collection با طراحی خاص دارای برشی نامتقارن بر روی یقه و جلو که ایجاد یک سبک منحصر به فرد کرده است . داخل ژاکت دارای نواری به رنگ آبی کهربایی است که در تضاد با رنگ خاکستری به زیبایی جلوه می‌کند . لوگوی i به صورت فلزی و کائوچویی بر روی سجاف سمت چپ پایین ژاکت قرار دارد . این محصول از ابریشم مصنوعی ، نایلون و الاستین ساخته شده است .

 

جنس : 66٪ ابریشم مصنوعی 30٪ نایلون 4٪ اِلاستن

رنگ : مشکی طوسی



لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ژاکت زنانه جلو بسته ورزشی بی ام و BMW انتخابی مناسب برای روزهای سرد خانم های ورزشکار است . از لحاظ ظاهری بیرون آن به رنگ آبی روشن با خط هایی با رنگ سبز می‌باشد که تضاد زیبایی را ایجاد کرده است . این محصول به صورت ارگونومیک طراحی شده و دارای طرح لیزری سوراخ‌دار در زیر بغل برای گردش هوا را داراست که این امر موجب راحتی بیشتر ورزشکار در هنگام ورزش می‌شود . برای گرم نگه داشتن گردن و جلوگیری از ورود سرما این ژاکت دارای یقه ایستاده با تودوزی نرم و لطیف و زیپی پایین یقه می‌باشد همچنین سر آستین ها و پایین ژاکت کشبافت می‌باشد و سر آستین ها جا دستی دارند . پشت ژاکت جیبی زیپدار برای دسترسی راحت‌تر  وجود دارد . برای امنیت بیشتر و ورزش در شب روی آن نوارهای منعکس کننده نور قرار گرفته است . لوگوی بی ام و روی آستین چپ حک شده است و آرم نوشتۀ BMW athletics پشت ژاکت قرار دارد . این محصول از پلی استر ساخته شده است .

 

جنس: 85% پلی استر، 15% الاستین

جنس تو دوزی کلاه : 89% پلی استر، 11% الاستین

رنگ : آبی - سبز

نمونه مردانه این ژاکت نیز موجود می‌باشد




لوازم جانبی بنز وبی ام وبی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پلوشرت مردانه آبی ملوانی بنز Mercedes-Benz محصولی از شرکت BOSS به سفارش مرسدس بنز می‌باشد . شکل ظاهری پلوشرت به صورت اسپرت ، آستین کوتاه ، سه دکمه و یقه دار است . از ویژگی های آن می‌توان رنگ متضاد آبی و سفید و خاکستری ، یقه و دور آستین ها و همچنین قابلیت چرخش هوا و دورنگه داشتن رطوبت از پوست اشاره کرد. این مدل همراه با آرم BOSS و لوگوی مرسدس بنز دوخته شده به رنگ سفید در جلوی پلوشرت می باشد . این محصول از کتان و پلی استر ساخته شده است .

 

جنس :  56% کتان و 39% پلی استر و  5%الاستین

رنگ : آبی ملوانی (سرمه­ ای)




لوازم جانبی بنز و بی ام وبی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تی شرت مشکی مردانه مرسدس بنز Mercedes-Benz AMG کاری از شرکت BOSS به سفارش Mercedes-Benz می‌باشد.یقۀ این محصول گرد و دارای نواری به رنگ خاکستری در جلوی تی شرت می باشد.آرم مرسدس بنز Mercedes- Benz در سمت راست سینه قرار گرفته است ،همچنین دارای آرم نوشتاری AMG دوخته شده روی بازوی سمت چپ می باشد . پشت این تی شرت دارای دوخت PETRONAS به رنگ خاکستری می‌باشد . این محصول از کتان و الاستین ساخته شده است .

جنس : 95% کتان، 5%الاستین 

رنگ : مشکی 


لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir



بی اند بی شاپ
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تی‌ شرت سرمه ای مردانه بی ام و BMW آستین کوتاه و یقه گرد است . طراحی آن کلاسیک، ساده و دارای  کیفیت بالا می‌باشد . این محصول دارای لوگوی BMW بر روی سینه سمت چپ است . این محصول از کتان اورگانیک ساخته شده است .

 

جنس : کتان

رنگ : سرمه‌ای 


لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir


بی اند بی شاپ
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ماگ فلزی بی ام و BMW کاربردی و خوش دست می‌باشد . این ماگ به دلیل فلزی بودن بسیار محکم بوده و قابل استفاده برای گردش ، سفر و دیگر جاها است و به راحتی نیز تمیز می‌شود . دستۀ آن برای حمل و نگهداری تعبیه شده و محکم می‌باشد . آرم نوشتۀ BMW به صورت لیزری روی بدنه قرار دارد و جلوۀ خاصی به آن بخشیده است . این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است .

 

جنس : فولاد ضد زنگ

گنجایش : 0.31 لیتر 



لوازم جانبی بنز وبی ام وبی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

شال گردن مردانه بافتنی مشکی بنز Mercedes-Benz با بافت نیمه کش بافت با لبه های شیار دار ظاهری کلاسیک و بی­‌انتها دارد و با هر لباسی قابل استفاده است . پشم به کار رفته در ساخت آن نه تنها هنگام پوشیدن حس خوبی می­‌دهد، بلکه در برابر سرمای زیاد هم از شما محافظت می‌­کند . لوگوی ستاره بنز روی یک تکه چرم قهوه‌ای رنگ حک و به کلاه متصل شده است . این محصول از پلی اکریلیک و پشم ساخته شده است .

 جنس : پلی آکریلیک - پشم

اندازه : تقریباً 200 × 25 سانتی‌متر

رنگ : مشکی


لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کیف دستی لپ تاپ بی ام و BMW i collection با کیفیت عالی ، محصولی منحصر به فرد در خط تولید آلمان مطابق با آخرین استانداردهای تولید است . این کیف ساخت کشور ایتالیا می‌باشد . برای حمل کیف دو دستۀ کوتاه محکم با لبه هایی به رنگ آبی کهربایی و یک بند رودوشی جداشدنی و قابل تنظیم تعبیه شده است همچنین تمام لبه های کیف برای دوام بیشتر دست دوز میباشند . زیپ اصلی کاملا محکم و روان و دارای آویزهای چرمی می‌باشد . پوشش درونی کیف به رنگ آبی کهربایی و دارای یک جیب زیپی با لبۀ چرمی با قسمت هایی مناسب برای اقلام کوچک و با ارزش شما است . نقش برجسته لوگوی BMW i در قسمت جلوی کیف و نقش برجسته ای از آرم BMW بر روی زیپ قرار دارد . این محصول از چرم ناپا ساخته شده است . لازم به ذکر است که چرم ناپا چرمی بسیار نرم است که طی یک فرآیند از پوست گوسفند و بز حاصل می شود .

مواد سازنده بیرونی : چرم

مواد پوششی : پلی استر

ابعاد: 38 × 27 × 9 سانتی متر

رنگ : خاکستری ، آبی کهربایی


لوازم جانبی بنز وبی ام و بی بی شاپ-http://bbshop.ir

بی اند بی شاپ
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر