فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.

فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.
BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا شامل محصولات لایف استایل و اکسسوری ولوازم یدکی و دیگر محصولات با تنوعی بی‌نظیر درBB shop عرضه می‏‏‏‌شوند.کاربران و مشتریان BB shopمی‏‏‌توانند با حق انتخاب در همه گرو های محصولی این دو برند و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت BB shop را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری BB shop ست.
BB shop دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

یکی از اولویت‌های BB shop ، ارایه مشاوره در زمینه های مختلف محصولی این دو برند به مشتریان عزیز می باشد
که در این راستا کارشناسان فروش و متخصصان آماده پاسخگویی در هر زمان به مشتریان عزیز می باشند.

مجموعه BBSHOP فعالیت خود را از سال 1350 با واردات خودرو های بی ام و-مرسدس بنز از کشور آلمان آغاز
کرد و بعد از آن جز اولین مجموعه هایی بود که به واردات کلیه محصولات مرتبط به این دو برند در دو گروه لوازم یدکی
وقطعات و محصولات لایف استایل و اکسسوری کرد و هم اکنون محصولات خود را در شعبات خود به مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

یکی دیگر از رویکرد هایBBSHOP تعامل با بهترین تامیین کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این کالاها می باشد ، تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت مناسب با کیفیت اورجینال و خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های BBSHOP محسوب می‌شود
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت BBSHOP و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در BBSHOP بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل می‌آورند تا با ارائه خدماتی شایسته ، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که BBSHOP در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از شعبات مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

طبقه بندی موضوعی

تعویض روغن گیربکس

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

جالب است زمانی که صحبت از سرویس دوره‌ای به میان باشد، کمتر کسی به تعویض روغن گیربکس توجه می‌کند. معمولا به دلیل اینکه روغن گیربکس خیلی در معرض دید نیست، بسیاری از آن غافل می‌شوند. این در حالی است که هزینه تعمیر گیربکس کمتر از تعمیر اساسی موتور نیست!

دنده‌های گیربکس داخل یکدیگر حرکت می‌کنند و این حرکت باعث ایجاد خراش روی یکدیگر و آسیب به هم می‌شود. به همین دلیل داخل گیربکس را پر از روغنی غلیظ‌تر از روغن موتور می‌کنند تا چرخ‌دنده‌ها به یکدیگر آسیب نرسانند. اکثر افراد تصور می‌کنند که گیربکس همانند موتور گرما ندارد و نیازی به تعویض روغن گیربکس نیست. برخی دیگر که کمی به فکر سلامت خودروی خود هستند، در هر سرویس تعویض روغن، از تعمیرکار درخواست می‌کنند تا میزان روغن گیربکس را چک کنند و اگر کم داشت روی آن روغن سر ریز کنند.

این کاملا اشتباه است. باید بدانید که روغن گیربکس نیز همانند روغن موتور نیاز به تعویض دارد. شما باید کاملا روغن گیربکس قدیمی یا همان واسکازین را تخلیه کرده و روغن جدید را داخل گیربکس بریزید. این حقیقت دارد که روغن گیربکس‌های بنز و بی ام و لانگ ران هستند. این یعنی مدت زمانی زیادی را می‌توانند داخل گیربکس تحمل کنند. اما این بدین معنا نیست که هر 200 هزار کیلومتر آن را سر ریز کنید!

در حال حاضر نمی‌توان هیچ میزان خاصی را برای تعویض روغن گیربکس معرفی کرد. شما می‌توانید با اتصال سیستم آی کام یا اتو لاجیک که دیاسگونیک های تایید شده هستند، حجم و دمای روغن گیربکس خود را از قسمت گیربکس دیاسگونیک مشاهده کنید. این نرم‌افزار دقیقا کیفیت، میزان و دمای روغن گیربکس را روی نمودار نشان می‌دهد. بر اساس میزان و نوع مصرف شما از خودرو ممکن است لازم باشد دیرتر و یا زودتر روغن گیربکس خود را تعویض کنید.

اگر در هر سرویس دوره‌ای با دیاسگونیک قادر به اندازه‌گیری حجم و دمای روغن گیربکس خود هستید که می‌توانید از آن طریق تصمیم بگیرید. در غیر این صورت به صورت میانگین بر اساس نوع مصرف شما و کیفیت روغن مورد استفاده، بهتر است بعد از 80 هزار کیلومتر روغن گیربکس خودرو‌های دنده دستی و بعد از 50 هزار کیلومتر، روغن گیربکس خودرو‌های اتوماتیک عوض شوند.

 

تعویض روغن بی ام و

تعویض روغن بنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی