فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.

فروشگاه بی اند بی لایف استایل

BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است.
BB shop اولین مرجع تخصصی فروش کلیه محصولات دو برند مطرح بی ام و و مرسدس بنز در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا شامل محصولات لایف استایل و اکسسوری ولوازم یدکی و دیگر محصولات با تنوعی بی‌نظیر درBB shop عرضه می‏‏‏‌شوند.کاربران و مشتریان BB shopمی‏‏‌توانند با حق انتخاب در همه گرو های محصولی این دو برند و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت BB shop را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری BB shop ست.
BB shop دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

یکی از اولویت‌های BB shop ، ارایه مشاوره در زمینه های مختلف محصولی این دو برند به مشتریان عزیز می باشد
که در این راستا کارشناسان فروش و متخصصان آماده پاسخگویی در هر زمان به مشتریان عزیز می باشند.

مجموعه BBSHOP فعالیت خود را از سال 1350 با واردات خودرو های بی ام و-مرسدس بنز از کشور آلمان آغاز
کرد و بعد از آن جز اولین مجموعه هایی بود که به واردات کلیه محصولات مرتبط به این دو برند در دو گروه لوازم یدکی
وقطعات و محصولات لایف استایل و اکسسوری کرد و هم اکنون محصولات خود را در شعبات خود به مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

یکی دیگر از رویکرد هایBBSHOP تعامل با بهترین تامیین کنندگان و عرضه کنندگان اصلی این کالاها می باشد ، تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت مناسب با کیفیت اورجینال و خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های BBSHOP محسوب می‌شود
کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت BBSHOP و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در BBSHOP بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را در این زمینه به عمل می‌آورند تا با ارائه خدماتی شایسته ، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است که BBSHOP در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از شعبات مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد.

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

قطعات اصلی مرسدس بنز صرفاً برای خودروهای بنز کاربرد دارند و می‌توانند کیفیت و ایمنی رانندگی با این خودروها را افزایش دهند. این قطعات شامل:

1- پد ترمز بنز

2- دیسک ترمز بنز

3- سیستم تعلیق بنز


4- چراغ‌های جلوی بنز

5- فیلتر روغن بنز

6- روغن موتور بنز


7- فیلتر داخلی بنز


همچنین کمپانی مرسدس بنز ادعا دارد که جهت افزایش ایمنی، هیچ سازشی با قطعات تولیدی خود ندارد و بارها و بارها آن‌ها را در شرایط واقعی رانندگی تست کرده و پس از تأیید قطعی آن‌ها را روانه‌ی بازارشان می‌کند. دست‌اندرکاران این کمپانی تأکید ویژه‌ای بر ظرفیت، عمر و کیفیت هر یک از قطعات اصلی بنز  دارند و در همین جهت، سعی بر تولید و عرضه‌ محصولات بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا را دارند.





بی اند بی شاپ
۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

طراحان بی‌ام‌ و سری 7 یک سیستم عصبی پیچیده بین انسان و ماشین در آن قرار داده‌اند، یعنی راننده می‌تواند پیش از آغاز حرکت، حالت و مد رانندگی خود را به خودرو اعلام کرده و آن را روی سیستم ویژه‌ "مد رانندگی" تنظیم کند. وقتی خودرو این اطلاعات را دریافت می‌کند، می‌تواند بسیاری از تنظیمات را با توجه به آنچه برای شیوه‌ی خاص رانندگی و شرایط جاده‌ پیش رو لازم است، تنظیم کند. BMW7 این کار را با تنظیم قدرت و سیستم شاسی انجام می‌دهد. حال تصور کنید که مد رانندگی توسط راننده به‌سرعت عوض می‌شود، هنوز هیچ ماشینی مثل بی‌ام‌و سری 7 وجود ندارد که بتواند همه‌ی تنظیمات را با سرعتی باورنکردنی بر اساس شیوه‌ی جدید رانندگی تغییر دهد. به‌ویژه مد ورزشی رانندگی در BMW7 آن را به‌سرعت، تبدیل به یک خودرو با چنان شتابی می‌کند که تصور می‌شود این ماشین اکنون دونده‌ی حرفه‌ای دوی سرعتی است که تمام وزن بدنش عضلات پرقدرتی هستند که در کسری از ثانیه او را از همه‌ی رقبای قدر خود پیش می‌اندازد.



جهت خرید قطعات و لوازم یدکی بی ام و seri7 خود م یتوانید با شرکت بی بی شاپ متخصص در این زمینه تماس بگیرید.


بی اند بی شاپ
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

وقتی بی‌ام‌ و X7 رونمایی شد چیزی که کاملا طراحی آن را متمایز و بارز و نگاه افراد را به آن خیره می‌کرد، طراحی ساختار جلو پنجره آن بود. جلوپنجره‌ Kidney خاص که طراحی نمای کلی آن بزرگتر شده بود و رنگ آن با تم اصلی ماشین فرق می‌کرد. در حقیقت X7 مفهوم تازه‌ای را در جلوپنجره‌های بی‌ام‌و باز کرد. 

همچنین بی ام و مدل i3 هم جزو ماشین‌هایی بود که با رونمایی از آن اولین چیزی که خودنمایی می‌کرد تغییر در نمای جلو پنجره آن بود.

طی سالهای بسیار طراحی جلو پنجره بی ام و تغییراتی زیادی کرده است اما این تغییرات کاملا در جزئیات بوده و شکل کلیه‌ مثل دوتایی آن به طور کامل حفظ شده‌ است. در برخی مدل‌ها کاملا نزدیک به هم و بزرگ هستند. در برخی کوچک و دور از هم و در برخی مدل‌های دیگر هم بلند و کشیده هستند. اکثر مدل‌های جلو پنجره بی ام و مشبک هستند. یک صفحه‌ی مشبک که عمدتا از جنس استیل می‌باشد.

طراحی این قطعات کاملا مهندسی شده و در عین حال منطبق با اصول زیبایی‌شناسی می‌باشند. طراحی آن لزوما مثل کلیه انسانها نیست و صرفا نسخه‌های اولیه آن به دلیل تشابهی که با کلیه‌ها داشتند به همین اسم معروف شدند. استفاده از طراحی مورب و در خطوط منظم و خمیده ظاهری فوق‌العاده به این ماشین بخشیده است.


شرکت فروش قطعات یدکی بی ام و بی بی شاپ

بی اند بی شاپ
۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 اگر شما همیشه به دنبال آسایش در رانندگی کردن هستید یا سبک و عملکرد یک خودرو برایتان مهم است Bmw 3 series sedan همه نوع  لذتی را که از داشتن یک ماشین لوکس انتظار دارید به شما می‌دهد.

Bmw 3 series sedan  یک خودروی خانوادگی محبوب به حساب می آید

اولین نکته‌ جالب‌ توجهی که در مورد این سدان تولید بی‌ام‌ و باید بدانید این است که این خودرو مدت زیادی است که در صدر لیست انتخاب و خرید خانواده‌ها قرارگرفته است. در بازار خودرو این ‌یک امتیاز خیلی بزرگ برای یک کمپانی خودروسازی محسوب می‌شود که یکی از مدل‌های خاصش به ویژگی خانوادگی بودن مشهور شود. 

گرچه از عمر اولین مدل ای سری سال‌های زیادی می‌گذرد اما این خودرو هنوز در جایگاه ابتدایی خود از نظر میزان محبوبیت قرار دارد و ظاهراً شکت بی ام و فقط قصد دارد آن را بهتر کند نه این‌که کنار بگذارد یا تغییر دهد.

در بازار خودرو این موفقیت بزرگی است که یک خودرو از هر نظر به ‌عنوان یک ماشین مناسب خانواده معرفی و شناخته شود و این موقعیتی است که Bmw 3 series sedan آن را به دست آورده است.



قطعات و لوازم یدکی بی ام و BBSHOP

بی اند بی شاپ
۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

وقتی که صحبت از کیفیت، دوام، تراکم و هزینه می‌شود باطری ماشین لیتیوم یونی بهترین گزینه می باشد و هنوز هم پتانسیل زیادی برای استفاده از تکنولوژی جهت بهبود آن وجود دارد. شرکت بنز در یکی از اطلاعیه‌های خود به نسل آینده باتری خودروهای الکتریکی خود اشاره کرد که اغلب تحت عنوان باتری‌های پسا لیتیوم_ یونی معرفی شده و در طی دهه آتی معرفی خواهد شد.

 شرکت مرسدس بنز می‌گوید با آمدناین مدل باتری ها می‌توانیم چگالی را دو برابر و هزینه‌ها را به نصف برسانیم. پیشرفت‌های عمده در تولید باطری ناشی از بهبود مواد و افزایش مقیاس اقتصادی است. این شرکت می‌گوید فناوری لیتیوم_سولفور در تولید باتری بنز بسیار امیدوارکننده خواهد بود. محققان شرکت تویوتا نیز به دنبال استفاده از منیزیم در ساخت آن هستند.



بی اند بی شاپ
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

یکی از مواردی که در مورد تشخیص رینگ و لاستیک اورجینال ماشین بنز و بی ام و باید به آن توجه کرد  ویژگی های ظاهری و کارکرد رینگ می باشد.

باید به وزن و جنس رینگ ماشین توجه ویژه‌‌ای داشته باشید و روی رینگ دست بکشید و چند ضربه با انگشت خود به آن بزنید و از داخل کاتالوگ جنس آن را به دقت بررسی کنید. رینگ‌های آلیاژ فولاد معمولا ماندگاری بسیار بالایی دارند درخشندگی آن‌ها نیز تا مدت زیادی باقی می‌ماند. میزان چرخش آن‌ها و تعادل رینگ‌های چپ و راست می‌تواند نکته‌ مهمی باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. توجه به برند SSR هم که روی رینگ درج می‌شود بسیار اساسی است و معمولا رینگ بنز و رینگ بی ام و و سایر کمپانی‌های تولید کننده هم با برند SSR همکاری می‌کنند و رینگ‌های این برند از هر نظر باکیفیت است. قبل از خرید رینگ از همخوانی قفل رینگ با آن اطمینان حاصل کنید.



چهت خرید لاستیک کنتیننتال اورجینال با نمایندگی فروش معتبر BBSHOP  "بی بی شاپ " تماس بگیرید. 



بی اند بی شاپ
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
ساختار بدنه بنز از استیل فوق تقویتی و 67 درصد از کل متریال فلزی خودرو می باشد

در سری A-Class بنز که جزو اولین خودروها با رویکرد جدید بود مفهوم امنیت بسیار به آن توجه ویژه ایی گردید. مهندسین تمام توجهشان را روی ایده‌های جدید برای بالا بردن سطح امنیت خودرو متمرکز کردند.

هر المان بدنه خودرو  از نظر هندسه، مقاومت مصالح، اتصالات و کیفیت متریال مورد بررسی قرار گرفته است. استیل مقاوم و استیل تقویتی با نسبت‌های مشخص در طراحی این اجزا استفاده شده و تست و آنالیز گردیده است، اتصالات با استفاده از چسب‌های فوق حرارتی متصل شدند و پوسته‌ بدنه کاملا چکش‌کوبی شد تا دوام بالایی داشته باشد. علاوه بر چسب‌های فوق حرارتی از جوش نقطه‌ای نیز برای وصل کردن قطعات استفاده گردیده تا کاملا به‌هم‌ پیوسته و مستحکم شود.

 دقت اتصالات این متریال ها هر سال بهتر شد و حالا بنز دارای یک بدنه‌ قدرتمند با مقاومت بالا می باشد که در برابر ضربه و فشار بیشترین امنیت را از خود نشان می‌دهد. مطالعات زیادی هم روی ضخامت و وزن بدنه انجام شد که در مدل‌های مختلف با توجه شتاب و سرعت و وزن خود خودرو و همچنین قوانین آیرودینامیک متفاوت است.

سه ویژگی که طراحی بدنه بنز را نسبت به سایر خودروها متمایز می‌کند شامل:

  * دو جعبه‌ مستقیم از فولاد تقویتی در قسمت‌های گل‌گیر جلو و عقب

  * پروفیل‌های قدرتمند برای درب و سقف

 * یک ساپورت چند تکه قالب‌گونه برای مراقبت از موتور




بی اند بی شاپ
۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نسل جدید بی ام و سری 3 ، نسخه پلاگین هیبریدی 330 iPerformance به زودی معرفی خواهد شد که در مقایسه با 330Ah فعلی، مدل‌های نسل جدید، بسته باطری بزرگتری دارند که به 60 کیلومتر می‌رسد.
در نسل جدید 330Ah شاهد افزایش چشمگیر عمر خالص باتری بی ام و خواهیم بود. عمر الکتریکی خالص  نسل قبلی، 40 کیلومتر  بوده اما  عمر  نسل جدید به 60 کیلومتر رسیده است. از نظر عملکرد مصرف سوخت، مصرف سوخت 1.7 لیتر در هر 100 کیلومتر منتشر شده است. اگر چه افزایش  ظرفیت این باتری به افزایش بسته باطری ماشین منجر می شود اما طبق گفته منابع رسمی طراحی زیر صندلی، فضای بار زیادی ایجاد نمی‌کند.




فروشگاه قطعات و لوازم یدکی بی ام و x4 بی بی شاپ

بی اند بی شاپ
۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همانطور که می دانید بی ام و همواره برای موتورهایی که استفاده می‌کند کدهای خاصی دارد. به طور مثال موتور B57 که از سال 2015 تا الان از آن استفاده می‌کند در دو حالت تک توربو و 4 توربو وجود دارد و سیستم سوخت‌ رسانی آن به موتور نیز از نوع دیزلی مستقیم می باشد. اما بی‌ام‌ و همیشه در حال تست و رونمایی موتورهای جدید با قابلیت‌های تازه بوده است.

اصلی‌ترین شاخصه‌ی موتورهای بی‌ام‌ و این است که در هر صورت، مطمئن و دوام بالایی دارند. اکثر این موتورها 4 یا 6 سیلندر هستند و انواع V8 و V12 آن هم موجود است که در نوع خودشان جالب توجه هستند. 

موتور بی ام و با یک سیر منطقی تنظیم شده و روانه‌ بازار می‌شود. N40 در حدود 150 اسب بخار توان دارد و حجم موتور آن هم بین 1.7 تا 1.9 متغیر است. M52 که 6 سیلندر دارد عمدتا بیش از 200 اسب بخار قدرت دارد و حجم موتور آن در انواع مختلف آن از 1.9 لیتر تا 3 لیتر وجود دارد. یکی از قدرتمندترین موتورهای بی ام و N74 می‌باشد که در حدود 600 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و البته حجم موتور آن هم در حدود 6 لیتر می‌باشد. این موتور دارای توربو شارژر دوطبقه‌ای است. البته در نظر داشته باشید که این کدها مختص موتور هستند و اسم خود خودرو نیستند. به طور مثال در BMW X3 از سال 2003 تا 2010 از موتورهای N64، M54، M47 و M57 استفاده شده است. به این معنا که هر بار سیستم‌های قدرتمند‌تری روی آن پیاده شده است.

بی ام و از سیستم زمان‌بندی VANOS استفاده می‌کند. این سیستم ورود و خروج سوخت را تنظیم می‌کند و با یک نقطه‌دید مهندسی قدرتمند در زمینه‌ی طراحی خودرو عمل می‌کند. اخیرا سیستم‌های Double VANOS‌ هم پیاده‌سازی و عرضه شده‌اند که بسیار قدرتمند ظاهر شده‌اند.



بی اند بی شاپ
۱۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسیاری از خودروهای بنز از سیستم صوتی Burmester برای پخش صدا استفاده می‌کنند. 

شرکت Burmester Audiosysteme کار خود را از سال ۱۹۷۷ با تولید قطعات پخش صدای با کیفیت عالی آغاز کرد. این شرکت آلمانی از آغاز تمرکز خود را روی تولید بهترین و با کیفیت‌ ترین سیستم صوتی قرار داد. این سیستم‌های صوتی در آلمان به صورت دستی با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و در طول سال‌ها در شرکت Burmester هرگز کیفیت، فدای میزان و یا هزینه‌ تولید نشده است. بسیاری از مدل‌های بنز از این سیستم‌های آلمانی با کیفیت صوتی بسیار بالا استفاده می کند که یادآور کیفیت و تکنولوژی پیشرفته‌ اصلی آلمانی است.


شرکت لوازم جانبی بنز بی بی شاپ


بی اند بی شاپ
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر